Staigāšana ir lieliska aktivitāte jaunajām māmiņām

pastaiga ar ratiem kā kardio veids, lai atgūtu labu sportisko formu

Pēc bērna piedzimšanas ikviena sieviete uztraucas par to, kā atgūt labu figūru. Ķermenim salīdzinošī īsā laikā ir bijis daudz pārmaiņu un pārdzīvojumu, kas noteikti atstājis pēdas — kādus liekus kilogramus, izstiepušos vēdera ādu. Tas ir dabiski, tomēr sievietes grib izskatīties labi, tāpēc meklē veidus, kā sakārtot ķermeni, lai savs spoguļattēls tiešām patiktu.

Jādodas uz sporta klubu — jūs teiksiet! Pagaidiet! To vieglāk ir pateikt, nekā izdarīt. Ja mājās ir zīdainis, kurš jābaro ar krūti, varbūt arī lielāki bērni, ir vēl rūpes par māju, tad regulāras nodarbības sporta klubā ir vien tāls un nesasniedzams sapnis. Tāpat jaunajām māmiņām sportiska slodze ir jāsāk pakāpeniski, nevar uzreiz mesties sevis mocīšanā un tauku nodzīšanā.

Tāpēc sporta un veselības eksperti iesaka jaunajām māmiņām savā labā izmantot tādu vienkāršu, bet ļoti efektīvu līdzekli kā staigāšanu.

Garas un aktīvas pastaigas — gan prātam, gan miesai

Staigāšana ir laba un vienmērīga fiziskā slodze, kas gan palīdz dedzināt kalorijas, gan tonizē ķermeni, gan palīdz uzlabot emocionālo labsajūtu. Došanās svaigā gaisā vienmēr ir labākais, ko var izvēlēties jaunā māmiņa. Mājās viņu var nomākt drūmas domas, viņa var justies iesprostota. Pastaigāšanās ir noderīga gan mazulim, gan māmiņai, jo viņa apvieno vajadzīgo ar lietderīgo. Mazulim tiek svaigs gaiss, bet māmiņa ir izkustējusies un izdarījusi kaut ko sava ķermeņa labā.

Ja bērns labi guļ ārā, ja ir ērti un viegli manevrējami rati, tad pastaiga var būt pat vairākas stundas gara. Speciālisti iesaka ik dienu nostaigāt vismaz 10 000 soļu. Māmiņai ar ratos gulošu mazuli tas pavisam reāli sasniedzams mērķis.

Staigāšanu var apvienot ar rūpēm par bērnu

Nereti māmiņām nav neviena, kam atstāt mazuļus, lai viņas varētu sportot vienatnē. Tādā ziņā staigāšāna ir demokrātisks variants, jo to vienmēr var īstenot kopā ar bērnu. Pat tad, kad mazulis jau vairs stundām neguļ ratos. Var doties garās pastaigās arī ar viengadnieku un divgadnieku, ja vien ir piemēroti rati. Chicco rati pastaigai ir labs variants, jo tie ir nelieli, viegli, ar labi manevrējamiem riteņiem, kas ātrākas pastaigas laikā ir tiešām būtiski, lai varētu izvēlēties jebkādu pastaigu maršrutu.

Ieguvumi, ko dos regulāras pastaigas

Protams, ka pavisam lēna pastaiga būs vien standarta izkustēšanās, lai uzturētu ikdienā nepieciešamās kustības. Ja grib, lai staigāšanai ir lielāka pievienotā vērtība, tad ir palēnām jāpalielina temps. Tad gan var jau pavisam drīz sagaidīt vairākus ieguvumus, kas katrai jaunajai māmiņai noteikti būs ļoti svarīgi.

  • Regulāras pastaigas samazina risku saslimt ar diabētu.
  • Asinīs pazeminās insulīna līmenis.
  • Staigāšana palīdz izvairīties no osteoporozes.
  • Pat 30 minūšu pastaiga pazemina tauku daudzumu asinīs un paātrina tauku dedzināšanu.
  • Pastaigas palīdz mazināt stresu un spriedzi, kas jaunajiem vecākiem ir īpaši būtiski.
  • Staigāšana ir būtiska vispārējā garastāvokļa uzlabošanai.
  • Regulāras pastaigas ātrā tempā palielina enzīmu un vielmaiņas aktivitāti.
  • Paātrināta vielmaiņa palīdz labāk uzsūkties uzturvielām no pārtikas.
  • Staigāšana uzlabo asinsriti un limfas cirkulāciju, tādejādi uzlabojas vielmaiņa, imunitāte un veselība kopumā.
  • Diafragmas kustību rezultātā iekšējie orgāni tiek masēti, palīdzot tos saglabāt kustīgus un veselīgus.

Šo sarakstu noteikti var turpināt vēl un vēl. Par visiem staigāšanas ieguvumiem vislabāk varēs spriest, sākot ar to nodarboties. Tā būs lieliska aktivitāte māmiņām, kuras citām sportiskajām nodarbēm pagaidām nevar izbrīvēt laiku.